maandag 8 september 2008

Wandeling Staphorst






Gisteren weer een regio wandeling van de NBCC gehad.
Ditmaal zijn we gaan wandelen bij Staphorst
Een mooi gebied met genoeg water om in te plonzen.
Het was een mooie opkomst met veel Beardie vrienden en vriendinnen. Een aantal bekende en ook weer wat nieuwe mensen en Beardies.
Het Nederlandse weer zit niet altijd mee en zo ook gisteren... Maar we hebben het op een paar buitjes na toch droog gehouden.

Het was weer genieten!!

Bedankt allemaal voor jullie aanwezegheid.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hartstikke leuk dat Rose nu een eigen blog heeft. Ik ga het natuurlijk lezen.

Groetjes,
Marchiena

Guus zei

Jippie, tis gelukt! Jij bent nu ook een blitse beardie!

Eccosblog is www.eccosblog.blogspot.com, maar deze is ook gelinkt aan hyves.

Doeg!!!
Gerda en Ecco

Anoniem zei

Heeeej Rose,

Wat leuk dat je ook een blog hebt.
Ik zal hem snel bij mijn links zetten.
Was leuk hè gister! Zelfs met shampoo waren m'n poten niet schoon te krijgen.:-)
Ik zal vanavond of morgen achter mijn foto's gaan zitten om uit te zoeken.

Dikke knuffel van Sofar.

anita zei

Hee, daar wist ik helemaal niets van, dat je bezig was met een weblog van Rose. Wat leuk zeg!!
Ik heb hem inmiddels al toegevoegd bij Tender haar weblog.
Ik zal geregeld bij je komen kijken.
Ziet er trouwens leuk uit hoor.
Liefs van Anita

Petra zei

hey wat leuk nog een Beardie blog.
Helemaal cooooool..... Die van ons heeft ons vrouwtje gewoon ingepikt... Dikke knuf van de beach boys (even op dit moment)
Stacey en Conno

Daika's plekje zei

Hai,
Leuk Rose een eigen blog.
Heb hem bij mijn links gezet.
Veel plezier ..

Gr ingrid

Anoniem zei

heey ,

wat leuk een eigen blog ,
ik zal regelmatig even komen snuffelen..

groetjes Mirelle
en een dikke knuffel van Kelly , Amber & Milou